tweedehands.co.nl
    Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen gratis adverteren
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
tweedehands.co.nl
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Fietsen en Brommers
  3. Brommers
  4. Overige merken
ID: 118463

rieju rs2

€600,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Rens
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Goede Rieju rs2 tekoop.
Standaard cilinder spoel poorten verbreed en verlengt.
21 mm carbareteur.
standaard uitlaat.
Versterkd achter wiel.(m10 bouten inplaats van m8)
Motor tandwielen
250cc ketting.
Loopt 114 km/h op gps mits goed afgesteld.
Complete kabelboom vernieuwt inverband met andere teller.
Dubbele xenon lampen.
Achter led verlichting.
Led knipperlichten voor en achter.
Achter schut bord alluminium.

kilometer stand kan ik niet verklaren want ik heb hem gekocht zonder teller.
Mij werd verteld dat hij 9000 had gelopen krukas lagers en alles zijn nog goed en geen speling op het krukas.

Ik verkoop de brommer omdat ik een auto op het oog heb.
Ik zelf heb er goed veel plezier mee gehad.
De brommer loopt 114 op de gps.
nu zal de brommer wat minder hard lopen want heb de sproeier vergroot omdat ik dat toch wat beter vond voor het blok.
Ik heb er zelf altijd rustig mee gereden en werd ook niet dagelijks gebruikt(meestal op zondagen met mooi weer).
De spatborden heb ik ook nog liggen samen met het achterzitje deze had ik er niet op zitten omdat ik dit persoonlijk mooier vind.
Deze krijg je er natuurlijk bij.

Min punten zijn de lak en dat achter het kapje gescheurt is.
De vorige eigenaar heeft denk ik zelf de brommer gespoten en die was er niet zo handig mee ben ik bang voor.

Doe een leuk bod of bel of whatsapp.

Met vriendelijke groet rens
.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy


Tweedehands.co.nl
Zoekertjes.co.nl
Markt-plaats.co.nl