tweedehands.co.nl
    Tweedehands en nieuwe artikelen kopen en verkopen gratis adverteren
  • Registreren
  • Aanmelden
  • Verlanglijstje
Registreren Aanmelden
Plaats advertentie
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
tweedehands.co.nl
  • Welkom, Gast
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Muziek en Instrumenten
  3. Synthesizers
ID: 52274

Vintage analoge synth estradin230 te koop

€900,00

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

sowok synth
Adres: Amsterdam
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Estradin 230  

De legendarische ussr 3osc monophonic power synth estradin 230 . Van binnen exact het zelfde  als de Altair 231 .
Komt heel erg in de buurt van een minimoog model d  maar heeft toch net weer zijn eigen geluid .
Een hele vette analoge synth !!!

3 OSC 

registers 2", 4", 8", 16", 32", LF" 
waves: triangle,saw,square,pulse, sine 
osc 3 kan werken als modulatie
osc frequency 

Filter 

cutoff , resonance, brightness 
attack ,decay , sustain
keytrack on/off
mod on/off

Amplifier 

attack ,sustain,decay
key hold  memory on/off

Dit exemplaar is een one of a kind omdat hij gemodificeerd is . Hij lijkt nu heel erg op een altair 231 of minimoog model d  kwa uiterlijk . Dit omdat het frontpanel omhoog staat . Erg fijn om te bedienen dus !

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy


Tweedehands.co.nl
Zoekertjes.co.nl
Markt-plaats.co.nl